Колеги, хто стикався з тим, що клієнти записуються, а потім не приходять? В мене така проблема - особливо з новими клієнтами. Іноді день складається так, що з 8 записів приходять тільки 5. Це серйозно б'є по прибутку. Може хтось знає способи, як зменшити кількість 'прогулів'? Чи є якісь автоматичні нагадування, які реально працюють?
О, це біда багатьох! Основне рішення - це системні нагадування. SMS за день до візиту працює краще за дзвінки. Ще можна робити подтвердження запису - коли клієнт має відповісти, що прийде. Хто не відповідає - їх можна перенести в резерв. Також допомагає чітка політика скасування - попереджати, що місце може передатися іншому клієнту, якщо не підтвердити участь
Точно кажеш про нагадування! В мене була така сама проблема, поки не налаштувала автоматичні SMS. Зараз використовую Сервіс онлайн запису клієнтів і система сама відправляє повідомлення за добу і за годину до прийому. Кількість непоказів впала майже втричі! Ще класно, що можна налаштувати різні тексти для різних послуг - для перукарні одне повідомлення, для манікюру інше. А якщо хтось хоче перенести запис, то може це зробити просто в повідомленні, не дзвонячи мені. Дуже зручно і для мене, і для клієнтів. Плюс веду статистику по прогулах - цікаво аналізувати закономірності